زیبایی فونت فارسی را با فونت من ببینید . . . .
هرگز تســــــــــلیم نشـــــــــــوید!معجــــــــــــــزه ها هر روز رخ میدهنـد شـــــــــــاید فردا روز شــــــما باشـــــــــد(مدیریت یادگـــــــــــــــاری ازمــــــــــــــن )
روزهای من و تو

روزهای من و تو

پیش بینی اش را کرده بودی،چتر آورده بودی و من غافلگیر شدم.

سعی میکردی من خیس نشوم و شانه ی سمت چپ تو کاملا خیس بود...

   و سومین روز چطور؟

گفتی سرت درد میکند و حوصله نداری سرما بخوری.

چتر را کامل بالای سرت گرفتی و شانه ی راست من کاملا خیس شد...

   و....و چند روز پیش چطور؟

به خاطر داری؟که با یک چتر اضافه آمدی و مجبور بودیم برای این که

پین های چتر،توی چش و چالمان نرود،دو قدم از هم دور تر راه برویم...

   فردا دیگر برای قدم زدن نمی آیم....تنها برو......

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 23 خرداد 1393برچسب:داستان,داستان کوتاه,داستان کوتاه عاطفی,عکس,عکس روز بارانی, ] [ 19:57 ] [ ⋆مصی⋆ ] [ ]